Miss u daddy.

Publicerat: 2011-03-02 / 23:53:52 / Kategoriserat i:

Vi saknar & älskar dig.

Jag har allt jag vill ha, min mamma, min pojkvän, vänner och allt som finns där för mig. Men det är ändå en sak som fattas i mitt liv, det är dig Pappa. Ända sen du försvann har mitt liv varit upp och ner, deppressioner kommer och går, upp och ner som en bergochdagbana. Ingen kommer någonsin förstå hur det känns att mista sin pappa, ingen kan någonsin förstå hur jag mår/har mått. Som i en tidigare beskrivning så känns det fortfarande så och det kommer alltid kännas så "man känner att en del av hjärtat slutar slå, en del av hjärtat dör, och det är förevigt. Så som den person du älskar försvann dit man inte kan följa med."

Allt förändras - tidens rytm, vädret, klockan, mina hjärtslag, min längd. Men jag? Själva jag förändras inte. Jag står kvar på samma ställe, varken ett steg fram eller tillbaka. Jag är lika rädd och vilsen som 2/2 - 2006. Vad skulle hänt nu om du klarade dig? Hade du kommit ihåg mig? Hade du kommit ihåg vem jag är? Eller hade du glömt bort att jag va din dotter och att mamma va din fru? Efter att ha varit med om en sak som du gjort, sa läkarna & mamma att det va bäst att du gick den vägen du gick. Innerst inne blev jag arg och besviken över deras snack, men idag förstår jag varför. Hade du vaknat, hade du inte kommit ihåg mig, mamma eller min bror. Du har det bättre där uppe där du är nu, det vet jag. Men ändå känner man saknad. Varför känner man sin saknad när man vet att personen har det bättre där uppe än vad han hade det här nere? Tanken att förlora den man älskar, gör att man saknar och när man saknar, mår man dåligt. Men ändå känner jag mig sviken av dig, att du lämnade mig, mamma och Jonas ensamma här nere. Vi hade räknat med dig idag, vid våran sida. Det spelar ingen roll vad pappa gjorde i sitt förra liv, jag älskar honom och kommer alltid älska honom. Och min mamma? Hon kommer alltid älska sin man från botten av sitt hjärta. Och min bror? Det är hans son, min bror kommer alltid sakna sin pappa och alltid älska honom. Det finns absolut inget/ingen som kan få oss att sluta älska honom eller sluta sakna honom. Han är en del av mig, min mamma och min bror.

~
Du lämnade mig ensam kvar, längst ute på grenen som gick av ~

Vi saknar dig.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback