I've missed you babe! ♥

Publicerat: 2011-03-21 / 02:16:00 / Kategoriserat i:


Denna gången ska inget få komma i mellan. Det som hände förut har hänt och man kan inte vrida tillbaka klockan. Jag vet att det enklaste sättet att gå vidare är genom att säga sanningen och förlåt. Och det gör jag nu, FÖRLÅT! Om sanningen hade kommit fram från början, hade vi inte splittrats i sär. Den dagen du mötte mig, förändrade mig och jag är fortfarande den personen idag, allt tack vare dig. Det har inte gått en dag utan att du funnits i mina tankar, du var och är fortfarande verkligen speciell! Jag förstår varför många inte kan acceptera dig för den du är - för du är så mycket bättre! Du är vacker. Det kommer aldrig finnas fler som dig, för du är den enda! Jag borde bara ha öppnat ögonen, lyssnat med hjärtat och använt hjärnan så hade jag förstått hur det är. Du kommer alltid och har alltid betytt mycket för mig. Av alla jag känner, så är du den finaste! Jag har aldrig krigat för en tjej förr, om jag ska vara ärlig. Det är något med dig som inte finns hos andra tjejer. När man verkligen känner att en person är något man kan lita på och tycker om, så krigar man tills sista andetag och det ska jag göra för dig. Vacker och fin på alla underbara sätt. Snäll och underbar på alla vis. Jag älskar dig 7ob! 

~ Best friend's since;
2008 - 03 - 04 ♥

» Skrivet av: Audrina aka Alexiie

I LOVE YOOOOOOOOOU ANGIIEE! <3


2011-03-21 @ 13:25:50

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback