du är unik felicia

Publicerat: 2011-03-25 / 02:15:07 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie


Med dig kan jag vara mig själv och jag kan känna att du är nog den mest underbara människa jag stött på. Jag kommer alltid ha dig i en speciell del av mitt hjärta där bara du kan existera! Våran humor tillexempel slår typ allt, jag dör bara jag tänker på det! Men det jag ville komma fram till genom denna fjortis text som alla skriver till varandra är inte att jag ska skriva 10000 ord till dig och miljoner bokstäver utan jag vill bara säga till dig tre ord
JAG ÄLSKAR DIG



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback