varför?

Publicerat: 2011-01-23 / 13:38:43 / Kategoriserat i: Emelie - Från hjärta & själ
Godmorgon!
Jag har en fråga till alla er där ute, jag tänkte lite på religion och så! Varför ska en religion förstöra så mycket?! Varför hata varandra för en religion, varför ska ett förhållande avslutas för en religion, varför ska folk dö för en religion?!?! KNAS! Istället tycker jag att man ska respektera allas åsikter och tro, jag är inte kristen, jag är inte muslim jag är inget utav dom, men jag säger inte heller att dom kristna är knas för dom tror som dom gör och jag tror inte heller muslimer är så. Jag kan faktiskt mera om islam är kristendomen, konstigt nog! Respektera istället varandra & sprid kärlek istället för att hata varandra och sprida hat, only waste of time!
/ EmelieHosnyNyman

» Skrivet av: Julia

Jag tycker att du har en poäng där; en religion ska inte få 'förstöra' ens liv. Men sedan finns det starkt troende som behöver veta att det alltid står någon vid ens sida, för att göra livet lättare. Det kan nog ha förhindrat många självmord, men också orsakat många mord. Därför går det jämnt ut, och nu för tiden så är det ju så att de flesta respekterar varandra, oavsett tro. Kram :)


2011-01-24 @ 00:51:34
Blogg/Hemsida: http://guldsill.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback