Wooorryyyy

Publicerat: 2011-01-26 / 00:52:42 / Kategoriserat i:
Hej folket!

Vad händer? Hur mår ni? Själv mår man väl helt okej.. Lite bitter bara annars lugnt.

Idag gjorde jag inte så mycket, jag tog det lugnt. Vaknade kl 05.00 på morgonen eftersom mamma vaknade, jag sov tidigt och Freja hoppade på mig. Så jag gick och la mig igen när mamma gick, jag orkade inte hålla ögonen öppna. Så vaknade först kl 10.00 och sen igen kl 12.00, skönt om jag får lov att säga det! :)

Skickade in mina pappren till skatteverket angående byta mellanamn, vet inte om dom måste godkänna namnet först. Någon som vet?

Istället för att fortsätta köra frågestund på bloggen, det låter så knas så har jag valt att bli medlem på bloggsvar.se, där ni kan ställa frågor till mig och Emelie som vi svarar på båda två. För att ställa en fråga, skriv http://bloggsvar.se/masria i fältet i den webbläsare ni använder och sen är det bara att ställa en fråga!

Det är snart dags att sova också. Ska spela UNO klart på facebook sen sova. Kanske invänta min kusin från Egypten. Det är demostration i Egypten, det är kaaaos där nere! Bland annat i Cairo där min kusin bor. Ska fråga hur läget är och sånt.. Men nu ska jag spela. Hörs imorgon.


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback