God eftermiddag mensvärk.

Publicerat: 2011-02-04 / 14:39:51 / Kategoriserat i:
God eftermiddag. Har sovit 5 timmar inatt. Jag var trött men kunde inte sova. Så snackade med folk på msn, bland annat min kusin. Intressant right? Är ganska trött just nu och jag mår som en rutten banan! Vet inte varför faktiskt, det är bara något som känns och finns inom. Vet inte vad det är eller hur det kom dit. Men jag ska bekämpa det. När jag mår dåligt som nu, så har jag alltid svårt och sova. Kanske somnar men vaknar igen efter 2 timmar eller något liknande! Störande, but that's my life. Jag har vant mig. Bläää!

Så vad händer idag?! Inget.. MIN MAGE SKRIKER AV SMÄRTA FÖR HELVETE! Finns det något värre än mensvärk? Tror inte det.. Speciellt inte när det känns som slag i magen, bajs rent ut sagt.. ONT ONT ONT! Finns inga tabletter heller hemma, pallar inte ens gå upp till apoteket där uppe på torget så jag sitter här, med ont i magen. Niiice... Nä!

Nu ska jag bara ta det lugnt, fixa min "frukost" och sen se på tv.. Om det finns något kul! 5alas nu, byyyyye!

/ Angiie Menna Khiry El Gahly


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback