blekning blekning

Publicerat: 2011-02-27 / 18:17:50 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie
Hellu!
Hoppas allt är bra med er alla, idag är det ju söndag och jag har varit i väsby med mami & syster och shoppat lite, hittade inget! Jag som hade värsta planerna på vad jag skulle ha på mig.. men får väl ta en runda i stan imorgon innan jobbet, funtade också på om man ska sola imorgon?! Vi får helt enkelt se -.- Anyway nu ska jag bleka min systers hår, håller tummarna på att det inte ramlar av haha xD nej skojade, men hoppas det blir bra, kankse slänger in några slingor i mitt hår också om det blir över!
me & mamma in masr!
/EmelieHosnyElGahly

» Skrivet av: joanna

Bor i skärholmen;O

men jag vill ha en sjukt bra lärare som kan lära skit bra:) Vill lära mig dansa som dom på videon :=)


2011-02-27 @ 19:24:13
Blogg/Hemsida: http://milsa.blogg.se/
» Skrivet av: joanna

Tack så jätte mycke för du tipsa lite!

Ha en bra kväll!

Fortsätt läsa min blogg :)


2011-02-27 @ 19:30:54
Blogg/Hemsida: http://milsa.blogg.se/
» Skrivet av: Jennie Lenita

Sv: Idag har jag haft en riktig kvalitets tid med min familj :)


2011-02-27 @ 19:37:22
Blogg/Hemsida: http://jennielenita.blogg.se/
» Skrivet av: Jennie Lenita

Sv: Familjemys är alltid uppskattat :)


2011-02-27 @ 19:41:03
Blogg/Hemsida: http://jennielenita.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback