Angiie: Day 26 - Countries I've been in

Publicerat: 2011-02-09 / 22:39:39 / Kategoriserat i:
Hej folket .. Jag är så trött så ska snart vandra till sängs. Ska bara ge er "dag 26" från 30-dagars listan. Happy faces?

---------------------------
Jag har varit i länder som: Spanien, Grekland, Portugal och Italien. Finast av dom är Spanien. Italien är fint men det beror på vart man hamnar. Colloseum är riktigt vackert och har varit både innanför och utanför Colloseum i Rom. Grekland var jag i när jag var ca två år, alltså kommer jag inte ihåg något av hur det såg ut, samma sak med Portugal, minns inget därifrån. Egypten är mycket vackert och skall åka dit så fort jag flyttat ifrån detta råtthål jag bor i just nu. När jag blivit ”större” så flyttar jag eventuellt dit men vi får se hur det blir.

Yey, det va den det. GODNATT! / Angiie Khiry Menna El Gahly

» Skrivet av: eemmapeemma

jamenvisst ! :D


2011-02-10 @ 19:11:57
Blogg/Hemsida: http://emshiie.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback