Angiie: Day 25 - My fears

Publicerat: 2011-02-06 / 11:44:40 / Kategoriserat i:
God morgon folket! Jag vaknade vid 10 idag. Skönt! Sitter och dricker kaffe och ser på Simpsons samtidigt. Det finns absolut inget bättre än Simpsons, det är alltid lika kul. Haha! Ska se på det nu och sen kanske skriver jag igen. Bjuder på dag 25 från 30-dagars listan.
-----------------------------------
Har inte mycket rädsla för något. Jag har bara en rädsla och det är tanken på att min mamma också ska dö ifrån mig en dag. Alla ska vi ju gå den vägen någon dag men eftersom det är tack vare henne jag lever och ens orkar stå idag efter min pappas död, så har jag det inom mig varje dag. Just den rädslan och den äter mig inombords. Det ända jag kan göra, är att se framåt och tänka att hon och jag kommer mötas igen när det väl händer.

/
Angiie Khiry Menna El Gahly


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback