vill inte att du ska lämna mig (U)

Publicerat: 2010-09-04 / 14:26:02 / Kategoriserat i: Emelie - Från hjärta & själ


När den dagen då du lämnar mej, den dagen kommer jag falla ner på knä och aldrig kommer orka stå upp igen, du är den som har fått mig att stå upp på mina ben och orkat leva och nu ska du lämna mig och flytta till andra sidan jorden. Jag kommer inte få kunna se ditt fina leende, kommer inte kunna få känna dig andas när vi ligger och sover, jag kommer sakna allt som har med dig att göra. Det enda jag har kvar är minnen och saker & platser som påminner mig om dig men frågan är om jag kommer kunna tänka eller vara på dom platserna som påminner mig om dig utan att börja gråta. Kom ihåg en sak iallafall älskling att vad som än händer så kommer du alltid ha störst plats i mitt hjärta och jag kommer alltid älska dig oavsett vad, du är min andra halva och min älskade prins!♥



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback