god morgon

Publicerat: 2010-09-05 / 11:49:04 / Kategoriserat i:

God morgon. Vaknade kl 10.00 av att mamma pratade i telefon. Jag kunde inte skriva något inlägg igår, p.g.a att mitt internet var helt dött! Problem hos comhem as usual.

Ska ut med hundarna snart. Sen hem och fixa mig och direkt till djuraffären. Mina grannar hade kräftskiva igår och dom spelade hög musik ända till 02.00! Höll på och dö, var skittrött! Så gick upp och la mig, sen när dom stängt av musik började han som spelade musik vissla istället!? Trodde jag skulle aldrig få sova. Men somnade direkt sen, haha. Stackars Fiyadis som ville snacka i telefon. Jag däckade istället. Tror aldrig jag njutit så mycket av att få sova, haha. Ärligt talat!

Ska fixa mig nu! Skriver sen när jag kommit hem, hörs då. Bye!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback