21.24

Publicerat: 2010-09-01 / 21:24:18 / Kategoriserat i:

Min mamma frågade mig idag om jag och min baby skulle flytta ihop när vi (jag och mamma) flyttat tillbaka till Sthlm? Det är 3 år i Maj och jag har redan en ring på ringret av honom och jag älskar verkligen honom, ingen kan förändra det! Men det finns ett problem, vi är "små" ännu eller inte gifta om man säger så. Om de tar slut, så kommer det bli upp och ner om lägenheten. Beror ju iofs på om det är bostadsrätt eller hyreslägenhet?

Det är HYRAN som är problemet, en lägenhet i Sthlm är ofta dyra. Min bror bor i en lägenheten (hyresrätt) på 20 kvm och hyran är på 3.600, den ligger mitt i stan iofs. Men det är dyrt! Börjar söka jobb i Sthlm sen eller börjar om gymniaset. (för er som inte vet, så hoppade jag av 2:a ring på gymniaset för jag orkade inte pga vissa anledningar som inte nämns här!) Kanske också blir så att min baby flyttar in hos mig och mamma ett tag, menmen vi får se längre fram. Jag är ju inte hemma i Sthlm ännu, allt sker när vi flyttat tillbaka. Allt måste snackas igenom riktigt.

Mamma kommer hem snart, så ska sätta på kaffe åt henne nu och se om det finns någon mat och laga åt henne, för hon är säkert hungrig. Lägger upp mitt speciella inlägg när jag är klar. Hörs då!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback