trött på hur folk resonerar nu för tiden!

Publicerat: 2010-09-11 / 22:23:34 / Kategoriserat i: Emelie - Från hjärta & själ

ShoSho Snyggisar!

Hoppas eran lördag kväll är lika lugn som min, inte som igår det vill säga! Nu sitter jag och lyssnar på Meriam Fares, för er som inte vet så är det en libanesisk skit vacker artist med grym röst som jag avgudar!

Hoppas ni läst igenom det min syster skrev i inlägget innan om Paow. Det är sant, om vi som bor i Sverige vill att folk ska respektera våra regler som vi har här när dom kommer hit så måste vi väl respektera deras regler dom har i sitt hemland, så svårt kan det väl inte vara?! Om man åker till ett muslimskt land så går man väl inte runt med bh och trosor på stan?! Då kan man åka till Spanien eller något i den stilen, mådde illa när jag såg den bilden på Paow, hon är yngre än mig men beter sig som om hon vore 13 år igen som en liten fjorre! 5alas jag bryr mej inte, men vi som bor i Sverige ska absolut inte klaga över att "invandrare" förstör här och lala, för vi gör EXAKT samma sak när vi är i deras hemländer så shut a fuck up!

Nu ska jag lyssna vidare på musik och sen ska jag cleaning my room bitches! Hörs om ett tag då?! Puss



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback