svar på fråga / måste gå nu

Publicerat: 2010-09-04 / 15:24:14 / Kategoriserat i: Allmänt

tänkte svara på en fråga lite fort innan jag går, hoppas hon/han tycker om svaret.

anonym
om trey songz - alredy taken:

hej tjejer. fin blogg!

en fråga till dig angelica, är emelie din bästa kompis och tvärtom till dig emelie är angelica din bästa kompis?

kraamiizz

Svar till anonym: Emelie och jag är som riktiga systrar, dvs mer än bästa vänner. Det gäller för båda två. Hoppas du blir nöjd med ditt svar! :)


» Skrivet av: tess

sv. nej det kan jag inte påstå att jag är :P tycker din blogg är fin som den är ;)


2010-09-04 @ 19:06:28
Blogg/Hemsida: http://latess.blogg.se/
» Skrivet av: Claudia

nja alltså sisådär. jag har gjort min egna design och sen kan du hitta dom andra jag gjort i min meny :)


2010-09-04 @ 19:22:12
Blogg/Hemsida: http://claudiias.blogg.se/
» Skrivet av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med :D


2010-09-04 @ 21:32:42
Blogg/Hemsida: http://vadfanskajagheta.se

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback