nån som kan skapa snygg bloggdesign, hör av er!

Publicerat: 2010-09-04 / 00:58:23 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

Godkväll systrar & bröder, yo yo!

jag sitter och spanar runt lite på olika bloggar, måste säga att det INTE finns många som har snygga headers o designers som jag tycker om iallafall, men några finns det väl! Men nu är frågan, finns det någon som är super duktig där ute som har lust att hjälpa oss handikappade tjejer som inte kan fixa detta själv?! Hör av er till oss isånnafall!



By the way det är 5 dagar kvar, förstår ni?! Är överlycklig, yiippie! + jag har så ont i halsen så jag får ont i örat, är det normalt eller håller jag på att dö?! Men som sagt, hör av er om ni är duktiga på design o så.

PUSS!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback