love is in the air

Publicerat: 2010-09-17 / 01:12:55 / Kategoriserat i:

Sitter nere i vardagsrummet och glor på tv. Inget intressant på tv. Ska släppa ut lilla Freja först så hon kan kissa och så, sen upp och sova lite senare. Jag och min älskling hade ett litet gulligt snack, oooh jag saknar honom! Bajs.. sakna, sakna & sakna! Nåväl, ska stänga av datorn nu. Detta börjar bli tråkigt men ska glo yttligare lite på tv, får väl se om jag hittar något intressant. Om inte, så släpper jag vovven och sen går upp och sover! Skriver imorgon när jag vaknat, lär väl vakna tidigt som jag gjort dom senaste dagarna. Hörs imorgon antar jag.


» När en tjej frågar en upptagen kille om hans kuk?
Vilken storlek? Och säger vilka hon har haft sex med.
Och i vilka ställingar och vilka ställningar hon gillar.
....Desperat!? My question. Tror svaret är ja!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback