I'm feeling alive when I'm kissing your lips

Publicerat: 2010-09-28 / 12:31:50 / Kategoriserat i:
Godmorgon.. Vaknade kl 10.00 men låg kvar en stund i sängen, till 10.30. Kändes skönt! Nu ska jag städa huset, fixa och massor. Det behövs. Sen senare blir det en dusch efter allt svettande man svettats ut efter städningen. Ska bara ta något och äta med lite kaffe, sen sätter vi igång med musik. Jag har väldigt ont i min rygg och i halsen, men det får funka iallafall. Jag har ju lovat mamma att hjälpa till som jag alltid gör. Ibland tar jag hela huset själv.. Gissa hennes min!? "Har du städat hela huset själv?! Vad duktig du är!". Ska börja nu.

Hörs senare! :D

» Skrivet av: Becca med C

Hjääälp mig gumman xD Kramisar


2010-09-28 @ 15:28:02
Blogg/Hemsida: http://bmedc.blogg.se/
» Skrivet av: Hannah

en vän har gjort den. :)


2010-09-28 @ 16:42:44
Blogg/Hemsida: http://hannahwalther.blogg.se/
» Skrivet av: Hannah

Suppis heter hon, kolla länken på min blogg. :)

du kan ju fråga henne :)


2010-09-28 @ 17:01:16
Blogg/Hemsida: http://hannahwalther.blogg.se/
» Skrivet av: Erica♥

allt bra?:D


2010-09-28 @ 19:36:35
Blogg/Hemsida: http://eswensson.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback