dagens göra √

Publicerat: 2010-10-04 / 14:29:24 / Kategoriserat i:
Jahaja, så sitter man här igen. Vaknade tidigt idag, grattis till mig. Fyller 19 om 29 dagar också, ännu ett grattis till mig. Får väl se vad man hittar på den dagen, halloween är ju där i mellan någonstans, så får se vad man ska göra. Om man min älskling kommer på sitt oktoberlov (det beror ju på när lovet är) så kan man ju alltid gå på resturang, det var länge sen faktiskt. :) Eller kolla på internet om man hittar en fin lägenhet i Sthlm som jag och han kan flytta till, sen kan man ju alltid åka och kolla så man vet på ett ungefär hur man vill ha det. Skulle inte ha något emot det. Är inte sånt stort fan att fira födelsedagar.. Gjorde mest sånt när man var mindre, då fanns det inte något roligare, men nu.. Näe! Inte min grej! Men men.. Jag har lite saker att göra idag, så jag återkommer senare. Hörs sen. :D

Detta ska göras nu;

Städa hela huset
Tvätta golvet
Diska
Kolla om det finns tvätt-tid
Städa rummet
Städa i voljären
Ta en dusch
Slappa, se en film eller nåt


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback