söndag 11:15

Publicerat: 2010-10-03 / 11:15:37 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie
Godmorgon sötnosar!
vaknade för en stund sedan av att jag inte hade fått sms av en viss person så jag blev orolig för jag brukar alltid ha de när jag vaknar, så ringde i oanik haha men nu har jag fått tag på den personen. Men men idag blir det en chill dag med film och käka massor med gott och bara ta de lungt till skolan imorgon!
Vet ni en sak?! Imorgon börjar mitt nyttiga liv, inget godis, ingen läsk ( bara light ) , inget som är onyttigt yan3i! Ska försöka iallafall, och bara sallad till lunch i skolan, ingen pizza lr så !
Vad ska ni göra idag då?!
min underbara mamma & jag i egypten!


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback