I'm not weak cuz I'm crying sometimes - I'm just showing that I'm a human being.

Publicerat: 2010-10-29 / 10:44:05 / Kategoriserat i:

Till er som "beställt" design, jag är ledsen att det dröjer! Men jag har lite problem att ta hand om innan jag börjar med era headers. När allt är utklarat, så sätter jag igång. Hoppas ni har överseende för detta!


Jag vaknade lite senare idag, ungefär vid 7. Skönt med så kallad "sovmorgon". Sitter just nu bara här och ruttnar och läser gamla meddelandehistoriker med musik till, har inget bättre för mig faktiskt. Jag tar det lite lugnt med andra ord, det är skönt det också eller hur? Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och sen ska jag börja städa om någon stund, ska sätta upp julgardiner i köket också. Så vi hörs senare/ikväll, glöm inte kika in då. Puss! 


» Skrivet av: Alexaandra - ♥

Vilken söt bild! :) Hur länge har ni varit tillsammans? :)



Vad menar ni/du med contenten? Vad är d? :S


2010-10-29 @ 12:01:01
Blogg/Hemsida: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
» Skrivet av: Nathalie

Du får dra ner opaticiteten med ju =) Det är styrkan på hur mkt de ska synas. Det står 100% till höger i photoshop, dra ner till du e nöjd =) Lycka till.


2010-10-29 @ 15:10:23
Blogg/Hemsida: http://sweetncute.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback