Livet är som en dans på rosor utan taggar med dig, utan dig vad skulle jag göra?

Publicerat: 2010-10-23 / 14:56:24 / Kategoriserat i:

Tjenis penis!

Jag har nu fixat disken och stoppat in i diskmaskinen. Det är ganska mycket disk så nästa runda blir när denna är färdig. Passade samtidigt på att ta och äta lite mat som var kvar från igår, jättegott! Mamma, en riktig mästerkock. ;)

Ska snart se på filmen, så det blir av, tror jag? Jag är inte 100% säker på om jag ska se den nu eller sen. Jag känner inte för att se på film just nu faktiskt + att jag sitter och väntar på att Emelie ska logga in på smsn, inget bestämt men ska berätta en sak för henne som är important! Hihi. ;)

Bjuder på en låt sålänge.
Tamer Hosny, Wana 3eny F3enak



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback