Recension: The Last Airbender

Publicerat: 2010-10-09 / 19:49:17 / Kategoriserat i:

Som jag skrivit nu i ett antal inlägg såg jag The Last Airbender igår/inatt. Tydligen var den först en aminerad serie, det visste jag inte.. Haha! Men ni får en recension, dock tycker jag inte att recensionen var bra. Den får filmen att verka tråkig. Se den & döm sen, mitt tips.

Handling: Vatten, Jord, Eld och Luft. En gång i tiden rådde det fred mellan världens fyra länder. Då uppehöll Avataren, de fyra elementens mästare, freden mellan stammarna. När han en dag försvann attackerade Eldlandet de övriga tre rikena. Nu, hundra år senare är det upp till den unga Aang, den nya Avataren, att bemästra elementen och återinföra fred och balans i världen.

Mina egna ord: SE DEN! Den är lite sådär småhäftig.. Haha! Jadu, såna här filmer borde det finnas mer av, hähä. Jag älskar sånt här, typ fantasi. Det är mysigt. :) 5/5 i poäng.

/ Angiie



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback