Du skrämmer mig, hur ser du ut egentligen?

Publicerat: 2010-10-09 / 00:17:50 / Kategoriserat i: Allmänt
Nu har jag suttit och fixat lite i bloggen. En hel, fin och passande design kommer upp inom kort, så ni får stå ut lite till med den fula designen, haha!

Filmen blev klar och Fiyadis skickar ännu en film till mig, en skräckfilm som han ser på just nu! Tur att man har en sån gullig älskling, eller hur? :) Han säger att den är bra så får hoppas på att jag håller med honom senare! Ska först se The Last Air Bender som blev klar för någon minut sedan och göra min tea till, mums!

Får se när den slutar, skriver annars ett inlägg lite senare inatt. ;)
Ha det gött så länge, puss.

Visst är det kul att se att folk tar
och gör samma sak som någon annan? ;)



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback