det här får mig att bryta ihop!

Publicerat: 2010-10-09 / 20:14:57 / Kategoriserat i: Emelie - Från hjärta & själ

Jag får ont i hjärtata av att tänka mig ett liv utan dig, jag får så ont! När jag tänker på att jag inte längre kommer få sova bredvid dig, när jag tänker att jag inte kommer kunna ringa dig när jag mår dåligt gör att jag får så jävla ont i mitt hjärta! Alltså ni förstår inte hur svårt det här här för mig, varje gång när jag ligger själv i mörkret så kan jag inte sluta gråta, jag får så ont i mitt hjärta och i hela min kropp, jag förstår inte hur jag ska kunna vinka av dig hejdå på arlanda, jag kommer kanske klara av det just då, men jag kommer bryta ihop så sjukt mycket när du inte ser mig, för jag vill alltid vara stark för dig baby! Jag kommer alltid älska dig, oavsett vad! 20/6-09 var det bästa datumet i mitt liv, jag kommer alltid älska dig!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback