Dekan feat. Big Rob & aRii - Kan inte le

Publicerat: 2010-10-06 / 22:55:12 / Kategoriserat i: Musik - Svenska ♫


[ Av Angiie - Låten har inget med mig och Fiyadis att göra,
måste skriva det varje gång så folk inte får för sig något.. ;) ]


Jag kan inte längre le, undra vad du tänkte med?

Vi träffades en vanlig dag jag och du blev vi
Men den dagen visade sig vara den värsta dagen i mitt liv
Jag såg dina ögon, världens starkaste blick
Och jag ville ha ditt hjärta tills du fuckade mitt

Jag tar det lugnt, puffandes på en blunt
Försöker greppa vad som hänt, säg mig är det nått skämt?
Du var den enda, min älskade kvinna
Ja vi två tillsammans, så långt jag kan minnas
Saker du har sagt har satt sig, jag kan inte le
Baby snälla förklara vafan du tänkte med
De finns ju saker jag inte hunnit sagt än
Jag sitter här och jag gråter till takten
Du tog mitt liv när du lämna och försvann
Försöker leva vidare, jag hoppas att jag kan
Du är så ond, jag svär det gör så ont
Tanken på dig med någon annan tar emot
Men om du är lycklig, såhär det får bli
Du dödade mig, så baby du är fri
Men mitt liv utan dig är så tomt
Jag måste dra nu, det här gör för ont

» Skrivet av: Mikaela

Det beror på hel design, kan lite :) hur vill ni göra?


2010-10-07 @ 08:12:17
Blogg/Hemsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
» Skrivet av: Mikaela

Okej, men jag kan ju anpassa headern till den design ni har nu? :)


2010-10-07 @ 17:22:32
Blogg/Hemsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback