27 september 2009 kl. 01:56

Publicerat: 2010-10-07 / 18:02:40 / Kategoriserat i:
Den 27 September förra året tog det slut mellan mig och Fiyadis. Den 27 September i år är det mer än 1 år sen vi blev tillsammans igen. Jag glömmer aldrig den gången jag mötte honom i T-centralen efter dom här 3-4 månderna, hur han såg ut. Svart under ögonen, kall och hans hjärtrytm var ovanligt hög. Han vågade inte ens kolla mig i ögonen. Jag blev ändå glad att se honom och få hålla hans hand i min, det var skönt att få känna hans läppa emot mina igen. Var en dröm som gick i uppfyllelse efter dom där 3-4 månderna. Denna gång kan inget komma i mellan, absolut inget. :love:

Ska se på en film sen, The Butterfly Effect. Mamma fick den av en jobbarkompis på jobbet och hon sa att den var bra, får väl se vad den handlar om. Jag tycker den låter bekant, kanske har sett den förr? Det återstår att se när man kommit till typ mitten av filmen. Jag gjorde våfflor förut, smarrigt! Ska värma på dom senare (har aldrig värmt på våfflor förut). Undra hur det smakar? :o

Bjuder på en låt också. Hörs senare, puss!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback