20.37

Publicerat: 2010-10-11 / 20:37:06 / Kategoriserat i:

Jag kom hem vid 19.00 och mamma började laga mat direkt. Sen gick vi ut med hundarna. Nu sitter vi här och ska snart se en film - The Messengers med Kristen Stewart. Givetvis en skräckfilm, det bästa som finns! Hann aldrig se en film igår eftersom jag vart upptagen med att prata med Fiyadis. Vill bara att min älskling ska vara här när jag ser på film. Det finns inget bättre än att hålla i hans händer, ligga på hans bröst och se på film men jag får väl ta och vänta.. Höhö. ;(

Ska hämta japansk mix, det är blandningar med olika nötter osv. Jättegott! Och festis med jordgubbssmak. Recdension på filmen kommer när jag sett klart den. Har några filmer att se på och recension kommer upp på dom också så småning om.. Hörs sen, beror på vad tiden hinner att bli. Ska sova tidigt idag!

Bjuder på ett citat/ordspråk på latin.
Hoppas ni förstår och tar åt er, era äckel där ute. :)


Mea michi consicientia plunis est quam omnium sermo.


» Skrivet av: Becca med C

Vaaa nej!! Har han dragit dit än :O? Kramisar


2010-10-11 @ 21:12:53
Blogg/Hemsida: http://bmedc.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback