17.49 / astrött

Publicerat: 2010-10-27 / 17:49:09 / Kategoriserat i:

Jag somna kl halv 4 imorse! Jag är astrött och helt slut i kroppen. Men går jag och vilar, så däckar jag.. haha! Vad har jag för val?! Ska fixa käk senare, lovade mamma att fixa käket idag! Det blir kycklingsallad, yummy! :)

Jag har inte något och göra här hemma, funderar att se på en film men har sett alla redan, tråkigt nog! Kan ju alltid spela?! Yey eller? Hm.. Vet inte faktiskt.. Får se vad jag hittar på! Just nu ska jag stänga av datorn och eventuellt fixa med maten. Efter det blir det spel/film, får se vilket av det. Kanske fixar Mia's design också, eller om det blir av imorgon. Det lutar åt imorgon iallafall. :)

Hörs senare/imorgon. Puss!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback