12.01

Publicerat: 2010-10-05 / 12:01:03 / Kategoriserat i:

God morgon på er. :)

Näe.. Vaknade inte nyss! Vaknade kl 10.00, borstade mina tänder och gick ut med hundarna på en runda. Sitter här nu men ska snart åka iväg igen en snabbis innan mamma börjar jobba kl 16.00. Sen ska jag städa det som inte blev klart igår, det måste göras. Så det blir jag som fixar det som är kvar. Så är det 28 dagar kvar till sman fyller 19 ååår, yey! I'm happy! :D

Jag har bytt stil på bloggen också eftersom en viss person inte kan hitta något eget och måste ta det som jag och Emelie har, så jag bytte! Det är så irriterande att folk inte kan hitta på något annat istället för att ta samma sak. Brist på fantasi... Kanske? Bara en liten tanke! ;)

Ska iallafall gå nu.
Hörs sen när jag kommit hem.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback