23.54, godnatt

Publicerat: 2010-11-30 / 23:54:06 / Kategoriserat i:

Jag stängde av datorn, la mig på soffan för att vila och jag vaknade först 20.00 sen kl 21.00 av att mamma ringde och sa att hon ska jobba natt, kul!

Ska försöka lägga mig tidigt idag också, några killar ska komma hit imorgon klockan 08.00, så kommer vakna ungefär vid 06.00 för att fixa det saker som behövs, om jag pallar. Gissa om jag kommer vara död?! Men eftersom ingen annan här hemma förutom jag, så jag måste öppna dörren. Jag hatar att vara ensam när det är folk som ska komma och göra saker i huset, tycker sånt är obehagligt! Varför är inte Fiyadis här när man behöver honom? Nåväl.. Han kommer väl, får man väl hoppas!

Funderar på och lägga ut första dagen av 30-dagars listan.. eller ska den vänta tills imorgon? Äh, den första får vänta tills imorgon. Ser ändå på tv just nu och klockan är ganska mycket. Ser på en skräckfilm på kanal Showtime för er som undrar, den började klockan 23.00 och slutar 01.00 för er som är intresserade.

Ni ska få ett citat men säger godnatt i detta inlägg. Så skriver igen imorgon. Godnatt!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback