Text om "bitterhet."

Publicerat: 2010-11-05 / 21:42:50 / Kategoriserat i:

Jag ska berätta en sak som inngen annan vet, bara jag.

Ska vi börja?

1. Jag hade väldigt svårt att accpetera min pappas död, den tog hårt på mig, väldigt hårt.
2. Under den SVÅRA tiden gjorde jag saker jag helst vill förtränga och glömma.
3. Det är bara mina närmaste som vet vad jag gjorde och så förblir det.
4. En fråga - Vad gör ni när ni känner er lite nere/ledsna?
______________________________________________

Folk kanske tycker att det är löjligt att var ledsen, nere, känslig och bitter - Låt dom tycka det. Det är MÄNSKLIGT att vara nere/ledsen ibland. Även om har en anledning ibland och ibland kanske man inte har det. Det är ändå mänskligt, precis som folk använder ordspråket: "Errare humanum est, ignoscere divinum"
- "Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt."

Att vara ledsen behöver inte betyda att du är "ledsen", du kanske bara vill gråta ut och folk gör ett misstaget och tror något annat. Att du är ledsen behöver inte betyda att du ångrar dig, för att du finns.

Gud "skapade" människan mänsklig med tårar, om du är ledsen, arg, glad, besviken, kär & hat.
Varför tror ni att han skapade oss med dessa känslor?

Svar: För vi ska kunna visa hur vi mår, vad vi känner.
Visst finns det något som heter bitter - Men ta reda på varför först.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback