man vill bara skrika!

Publicerat: 2010-11-19 / 23:33:29 / Kategoriserat i: Emelie - Från hjärta & själ

Har en klump i magen av att tänka tanken på att du är 10000 mil ifrån mig.
Tanken får mig att bara vilka gråta, jag kankse ser stark ut på utsidan men på insidan dör jag av längtan efter dig! Varför var du tvungen att lämna mig, jag fäller tårar just nu och dom tårarna kunde ha varit skratt just nu denna fredag tillsammans med dig och våra vänner, men istället sitter jag själv här hemma och fäller dessa tårar för att du är just 100000 mil ifrån mig! Jag saknar dig, jag gör det verkligen och jag försöker vara stark men som ni kankse läser nu så är det absolut inte det enklaste! Han var mitt fucking allt, han var allt för mig, nu är han inte ens här med mig längre! Jag vill bara skrika ut och hoppas på att han kommer tillbaka, hoppas att han sätter sig på första flyg hit för min skull, men jag kan väl bara drömma om det antar jag? En sak vill jag att du ska veta, jag älskar dig, jag har älskat dig sen första dagen som jag såg dig, kommer aldrig älska någon som jag älskat dig, du kommer alltid vara min NR 1 ! Alla vi människor har en NR 1 & du är och var och kommer alltid vara min NR 1 även fast du är 10000 mil ifrån mig så är mitt hjärta med dig. Jag behöver dig! ♥

/EmelieNyman



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback