love l o v e love masr m a s r masr

Publicerat: 2010-11-10 / 18:07:16 / Kategoriserat i:
Shoofadderittan (stavning?!).. Har inte skrivit mycket idag! Har inte pallat, orkat eller haft kraft till det.

Jag sitter i fåtöljen som jag hade i mitt rum förut och dricker lite julmust och försökte samtidigt fixa en grej på bloggen som jag försökt fixa förut på min andra bogg men det funkar inte fortfarande och det har tydligen varit strul för andra också. Knaz! Hatar att dom skriver hur man ska göra, sen funkar det iallafall inte! Sen försökte jag för någon dag sen att lägga in facebook-gilla knappen på bloggen. Det funkade perfekt men bloggen blev fett seg så jag tog bort den igen.. haha! Hatar saker som är sega, även människor.

Näe, om man ändå ska se på film och bara chilla? Kanske fixa mat också. Börjar bli hungrig.
Hörs sen. M j a u u.

 





Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback