JAG FRÅGAR ER LÄSARE!

Publicerat: 2010-11-13 / 01:06:07 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

Nu är klockan mycket, tänkte sova nu faktiskt, fett skönt! Men innan det tänkte jag bara fråga er läsare en sak!

" Om den ni gillade/tyckte om slutade höra av sig och började förändra sig, vad skulle ni göra då?! Skulle ni göra då?! Skulle ni fråga varför eller skulle ni bara skita i det och gå vidare utan att lägga tid på det? "

Godnatt, vi hörs imorgon!
/EmelieHosnyNyman


» Skrivet av: Felicia ^^

jag skulle ni bara skita i det och gå vidare utan att lägga tid på det , för livet går vidare (: men det är vad jag tycker , men du har ju egen vilja ! :) <3


2010-11-13 @ 01:47:38
Blogg/Hemsida: http://mammasengel.blogg.se/
» Skrivet av: Omtii

skulle inte skita i det , skulle sjklart fråga innan varför har du slutat höra av dig osv..

säger han ba vet inte , eller iggar då lätt gå vidare. puss/omtii :)


2010-11-13 @ 06:51:54
Blogg/Hemsida: http://banadoraa.blogg.se/
» Skrivet av: JENCIOUS

jag skulle fråga honom vad det var med honom, om något var fel. :)


2010-11-13 @ 12:37:11
Blogg/Hemsida: http://jencious.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback