i have so boring!

Publicerat: 2010-11-21 / 21:15:12 / Kategoriserat i:
Nämn något som gjorde dig glad igår: En viss person!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag tror jag sov !
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på film sörru!
Det sista du sa högt: Ani???!!!?? ( "Jag" på arabiska )
Det senaste någon sa till dig: Jag hämtar dig imorgon då!
Vad har du druckit idag: Cola
Vad var det senaste du åt: Pastagratäng
Vad var det senaste du köpte: En citron och tacochips!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit?
Vad är det för väder hos dig nu: Det är väl kväll, så tippar på kallt! 
Godaste glassmaken: Ehhmm, choklad?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo, det gör jag absolut.
Sover du tungt: Ganska gör jag väl det iallafall
Drömmer du mardrömmar: Aa, ibland!
Favoritklädsel: Sånt som jag trivs i :)
Favoritlåt just nu: Tamer hosny - Sotek & Hob
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster
Vad gör dig glad just nu: Mina vackra systrar Anna & Angelica
Vad ska du göra härnäst: Chatta med efterblivna importer 
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad?
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Grå mjukis, en stor t-shirt som jag fick av mitt ex och sen vita strumpor?
Hur många kuddar sover du med: 100000 kuddar för min del!
Spelar du något instrument: No
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska 100 %
Vad är viktigast för dig: Min familj & mina vänner och att jag mår bra!
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Tydligen
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Alla
Längtar du mest efter just nu: All i need is love bom bomii buumbuum

/EmelieHosnyNyman


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback