Hyllning till min vän Saam ♥

Publicerat: 2010-11-19 / 19:00:47 / Kategoriserat i: Musik - Svenska ♫


Känner ni igen kille på bilderna? Killen heter Saam och han är en svensk rappare, jag tror dom flesta i sthlm's området iallafall har hört honom. Jag tänkte ta och berätta lite om honom ur mitt perspektiv då da! Hans låtar betyder väldigt mycket för mig, dom har funnits som en trygghet när jag har haft det jobbigt i mitt liv, som när min pojkvän flyttade så lyssnade jag på vissa låtar som jag och mitt ex brukade lyssna på och fälla några tårar, och det kändes bra att ha hans texter kvar eftersom dom aldrig försvinner, dom kommer aldrig flytta ifrån mig, dom kommer alltid stanna kvar! Som person är han underbar, jag känner inte honom så jätte bra, men jag känner honom och han är den som bryr sig, som har ett hjärta av guld helt enkelt och det är så skönt. Mot sina fans är han helt fantastisk! För er som inte hört hans låtar så ska jag lägga in några så ni får ett smakprov liksom!


Saam - Till min älskade


Saam - Mamma


Lyssna gärna på dessa underbara låtar och sedan så skulle både jag & Saam blir skit glada om ni gick in på 

http://www.youtube.com/sfproduction5

Saam, jag uppskattar dina låtar så himla mycket! Jag är glad att du finns här på jorden och att du faktiskt är min vän! Bror keep doing what you are good at, i will always suport you! ♥
/EmelieHosnyNyman


» Skrivet av: R.B

SamFawziÄrDenBästaSomFinns <3


2010-11-19 @ 23:27:34

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback