Godnatt!

Publicerat: 2010-11-30 / 00:04:40 / Kategoriserat i:

Marwa om Svar på kommentar:
Kan du lunga ner dig lite? du verkar inte mår bra stackarn att ta in våld från ingenstans, du kommer komma långt..NOT!

Svar till Marwa
: Om du inte tål att man blir förbannad när du påstår en sådan sak som du gjorde, varför bryr du dig? Om jag inte tycker att arab är ett fint ord, så är det upp till mig och jag blir fucking lakk när du kallar mig det. Jag tycker att arab inte är ett fint ord. Har du problem med det?! LÄS INTE BLOGGEN DÅ! Lite svårt att utföra våld bakom datorn tyvärr.. Lägg inte din näsa i blöt som du inte har någon aning om. Bry dig mindre och lev ditt eget liv är du snäll? Ingen bad dig lägga en kommentar om sådant du inte har en blekaste aning om, så varför fortsätter du kommentera och kommentera? Kommentera ditt eget liv och ditt eget tyckande! Skriv en kommentar till och den kommer bara raderas.

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, imorgon bär vi av till hon vi köpte Freja av. Jag och mamma har gett upp hoppet om henne, 6 månder blir hon nu i december och hon vägrar fortfarande att göra sina äranden ute.
Skriver imorgon när jag vaknat/när jag är hemma igen. Godnatt!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback