Godnatt!

Publicerat: 2010-11-29 / 01:13:56 / Kategoriserat i:

Nu har jag bestämt mig till 1000% vad jag vill ha i julklapp, en enkel, lätt men ändå fin systemkamera! Kostar drygt 6.000-7.000:- men ett bra köpt med tanke på att jag fotar mycket men vi får se helt enkelt. Jag håller mina tummar, ska åka och kolla på den imorgon och sen hem, fixa i julgranen och städa det som inte blivit klart, i badrumemt t.ex, dom ska hit och fixa luftrören kl 08.00 på morgonen.. Blah! :|

En bild på min älsklings julklapp, han vet vad det är men inte hur den ser ut.. Han lyckades få fram vad det var men inte utseende på den! Hoppas att han blir nöjd, men det tror jag.. Ska försöka fixa en snygg bild på hans jacka som han fick av mig förra året.. Tar bild på det när han kommer hit. Nu ska jag sova.. Natti!



» Skrivet av: » P H O T O L E N S

SVAR: Hjärtat är skrivet med fonten King Cool & genom att göra tecknet: ^ kommer det bli som ett hjärta! :) Du kan ladda ner fonten från dafont.com.


2010-11-29 @ 09:38:47
Blogg/Hemsida: http://photolens.blogg.se/
» Skrivet av: » P H O T O L E N S

SVAR: Så lite! :)


2010-11-29 @ 10:57:13
Blogg/Hemsida: http://photolens.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback