Dagens sanningar

Publicerat: 2010-11-03 / 18:41:27 / Kategoriserat i:
Kom hem för ett tag sedan, handlade bara det som skulle handlas och sen åkte vi hem. Nu ska jag ge er "dagens sanning" och sen gå ut på en promenad, mamma tvingar med mig så har inget val!

• Jag hatar folk som trycker ner andra - Brist på uppmärksamhet & respekt.
Jag hatar folk som inte kan acceptera folks ursprung/religion - Vare sig du är muslim eller kristen osv, så förtjänar du lika mycket & är värd lika mycket.
• Under 2006 så lyssnade jag endast på hårdrock, deprimerande låtar, synd men sant! - Jag mådde så pass dåligt över min pappas bortgång. Vilket jag finner normalt (som inte vissa andra gör och tycker man ska gå runt och alltid vara glad.. Tyvärr är det näst intill omöjligt. Man känner alltid att en del saknas!)
Jag lever mitt liv i Göteborg endast för min mammas skull och jag erkänner att jag känner inte en jävel här nere och i början vägrade jag flytta ner för jag har alla mina vänner i Sthlm men gav med mig för jag trodde min mamma skulle bli lycklig här nere, men ack så fel man kan ha - Så fel, så fel.. Man mister en sak och tillslut finns inget kvar.

Tror det var allt, kommer inte på mer just nu, men skriver så klart efter jag kommit hem efter promenaden. Hörs då.

/ Angiie Khiry El Gahly

» Skrivet av: Amra

Heej jag har gort en ny blogg som heter wwoonnddeerrful.blogg.se det skulle vara jätte roligt om du kunde kika in i den och lämmna en komentar hör av dig :)


2010-11-03 @ 20:57:32
Blogg/Hemsida: http://wwoonnddeerrful.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback