Dagens lista jaao sen godnatt. / Angiie "masria" Khiry

Publicerat: 2010-11-23 / 03:30:54 / Kategoriserat i:
Nämn något som gjorde dig glad igår: Min mamma.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kikade på tvn.
Det sista du sa högt: Sharmota, faktiskt.. vilket är HORA på arabiska.
Det senaste någon sa till dig: Hur menar du?
Vad har du druckit idag: Julmust/kaffe.
Vad var det senaste du åt: Ris och arabiska köttbullar, yey!
Vad var det senaste du köpte: Glitter och kulor till grannen, haha!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit?
Vad är det för väder hos dig nu: Snö och allt är som en isbana.
Godaste glassmaken: Älskar smaken av vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yupp.
Sover du tungt: Antagligen.
Drömmer du mardrömmar: Hmm.. Kanske men jag minns dom aldrig.
Favoritklädsel: Clothes I feel good in!
Favoritlåt just nu: Låt?! Jag vet inte, men artist är Mo7amed 7amaki. (Mohamed Hamaki)
Vad ser du om du tittar till höger: En jäkla massa saker, bland annat tvn.
Vad gör dig glad just nu: Emelie, Fiyadis och mina bröder och systrar.
Vad ska du göra härnäst: Ska soooooooooooooooooova. Är fett trött.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött och glad?
Favoritgodis: Sura saker.. haha!
Kläder just nu: Svart mjukis, linne, adidas tröja, grå strumpor och palestinasjal.
Hur många kuddar sover du med: 2, det räcker för min del.
Spelar du något instrument: Nääe.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska :) ?
Vad är viktigast för dig: Att min familj, vänner och att Fiyadis mår bra.
Är du kittlig: Yupp.
Snarkar du: Tror inte det.
Stjärntecken: Shoo gääängsta yaaao.. Nä skojar, skorpion.
Äckligaste insekten: Kakelakor, myror och allt annat som liknar kakelakor. Finns säkert mera!
Längtar du mest efter just nu: Huhh, jag vet inte... Kanske tills 15:e december (?)


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback