23 november 13.02 #469

Publicerat: 2010-11-23 / 13:02:45 / Kategoriserat i:
Salam Aleikum! (Peace On You).

Vaknade kl 11.00 och nu har jag varit ute med hundarna och fixat mig klart och sånt där. Jag satt uppe igår och fixade lite bilder på mig, haha! Ganska kul faktiskt. Eller ja, tills jag fick ont på vänster sida och jag fick svårt att andas och sen svårt att somna, jag somnade säkert kl 04.00. Får åka och kolla vad är för något.. Måste göra det!

Ska strax sätta på mina skor och åka men först så ska jag fixa en sak och när jag kommit hem städa uppe i mitt rum.. Det måste göras! Jag glömde dock göra det igår, inte bra. Så det sker idag istället och på alla andra ställen.

Nu ska jag sätta på mig mina skor, skriver senare. Hörs då!

delwa2ty 2a2dar asheel el 3eb2 ely 3ala ketfy we a5leha terta7 we abda2 at7arak 



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback