jättejätte dålig update, sorry!

Publicerat: 2010-12-19 / 17:58:04 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie
Hejsan snyggingar!
Förlåt mej för att jag inte uppdaterar ett skit på senaste tid, men jag har fett mycket annat nu här innan jul & nyår och sånt som jag anser går före bloggen liksom! Men nu hittade jag en lucka att klämma in ett litet inlägg innan jag ska städa mitt rum och duscha, full rulle! Imorgon är det återigen jobb, men ville bara säga hej till alla sötnosar och säga att jag inte glömmt er!
bjuder på en bild av mej o jessi!
/ EmelieHosnyNyman

» Skrivet av: JENCIOUS

allt klart inför julen? :)

kram!


2010-12-20 @ 20:45:28
Blogg/Hemsida: http://jencious.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback