God Jul & Gott Nytt År Önskar Vi På Masria.blogg.se

Publicerat: 2010-12-24 / 14:33:39 / Kategoriserat i:



(Ska det stå oss eller vi på bilden?!). Vi är ju fler än två men vi låter som vi två är hur många som helst, blah! Orkar inte ändra, så det får stå så.. Hoppas ni förstår ändå men det tror jag att ni gör... Eller?!

Ska fixa mig nu lite fort, sätta på mig en röd klänning med smink och sen ska tomteluvan på som hänger ovanför spegeln.. HAHAHA! :p Meningen var ju att ha den på sig idag när Fiyadis kommer men han kommer troligen efter jul istället. Han var tvungen att vara hemma med sin familj detta år... Synd! Ska tända ljuset sen också, som jag visade bild på i bloggen och julklapparna öppnas i kapp med Kalle Anka, haha! Någon mer som gör så? Det har blivit lite som en tradition i min familj. Kalle Anka + Julklappar = Bra kombination! :p Kan passa på att säga, jo vi firade jul när min pappa levde också, trots att han var muslim.. Han gjorde ingen skillnad på det sättet! Kanske för jag och min bror är kristna? Menmen.. Ska fixa mig nu. Hörs kanske imorgon eller senare på kvällen/natten. Pöss på er.  



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback