dagens låt

Publicerat: 2010-12-05 / 16:47:02 / Kategoriserat i: Musik - Arabiska ♫


Låten för mig att minnas mina gamla tider som jag saknar så mycket, mina tider i södertälje och allt! Jag vill bara ha tillbaka tiderna och att dom aldrig försvinner att jag alltid kommer leva då! Jag saknar Fadi, jag saknar Muna och jag saknar ALLT OCH ALLA! Ni som vet att ni ingår i mitt " förflutna " ska veta att jag alltid kommer älska er oavsett vad jag hamnar i livet eller vart ni hamnar i livet så älskar jag er!
/EmelieHosnyNyman



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback