Angiie: Day 3 - My Family

Publicerat: 2010-12-03 / 17:27:45 / Kategoriserat i:
Min mamma heter Carina, 48 år gammal. Hon är uppvuxen i Göteborg men flyttade till Sthlm för 23-25 år sedan (om jag minns det helt korrekt!) Hon har/hade exakt sex syskon, sju med henne. Därav fem systrar och en bror. Jag har alltid fått höra att jag är väldigt lik henne på utseendet men ändå olik. Jag har hennes ansikte, kropp och näsa och jag har mörka ögon, mörkt hår och mörka ögonbryn. Min mamma har grå/blå ögon och är blond.

Min pappa heter Moustafa och är ifrån Egypten. Han var uppvuxen i Egypten, i huvudstaden Cairo för att vara exakt. Senare flyttade han till Göteborg, där han träffade min mamma. Han har fyra syskon, fem med han. Därav tre bröder och en syster. Jag är även väldigt lik min far på många sätt. Ögon, ögonbryn, hudfärg och hår. Min pappa hade mörk bruna ögon, det har även jag. Min pappa var muslim men inte troende på något sätt.

Min bror heter Jonas, 21 år gammal och har levt hela sitt liv i Stockholm. Även han har jag fått mina drag av och det syns mest på ansiktet. Vi har även samma irriterande sätt att välkomna olika saker på, vissa saker är lätta och vissa saker är tunga. Vi kan skratta åt vad som helst och i evigheter. Lång stubin, men blir vi förbannade så rycker det!

Det var allt om min familj, mer än så behöver ni inte veta. :)


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback