Angiie & Ems

Publicerat: 2010-08-26 / 02:27:22 / Kategoriserat i:

Jag tänkte berätta lite om mig och Emelie faktiskt.

Vi är födda 91 och 92, vi bor i Sthlm och GBG. Vi är inte riktiga syskon, men vi ser oss som ÄKTA. Vi är två riktiga knazbarn! När vi började snacka, så tog det en viss tid innan vi förstod oss på varandra, vi tävlade med varandra kan man säga. Vi sa massa skit om varandra och till varandra. Tills vi en dag från ingenstans bara slutade och blev bästa vänner - syskon! Nu har vi varit nära vänner i snart 2 år. När vi snackade med varandra normalt, så började vi inse att vi har mer gemensamt. Vi båda älskar musik, speciellt arabisk och landet Egypten betyder kärlek för oss två. Det finns inget annat som kan jämnföras med Egypten, världens moder!

Angiie är egyptisk/svensk. 50/50, men jag ser mig som hel. Har alltid gillat min ena del mer än den andra och det kommer alltid vara så. Emelie är helt svensk och det har ingen betydelse för mig. Ser henne ändå som min riktiga syster och jag älskar henne över allt annat. Jag vet att hon har ett speciellt band till Masr (egypten) som inte någon kan bryta. Den som lägger en hand på henne, kollar på henne eller hotar henne, får med mig och göra! Hon är min lillasyster och kommer alltid vara det. FÖRALLTID!

Mohamed Fouad, Ebn Balad (2010)



Mohamed Fouad, K7abini (2010)



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback