sällskapsresor till egypten!

Publicerat: 2010-08-28 / 21:34:17 / Kategoriserat i: Masr/Egypten

Det finns en hemsida som är http://www.egyptensallskapsresan.com där ni kan få åka med en kille som har prefekt koll på Egypten och allt man måste se för att åka dit, allt från pyramiderna som alla säkert hört talas om till Kairo's shopping ställen. Jag har själv aldrig rest med honom men jag skulle gärna vilja! Han som åker med er är halv egyptier och halv svensk så han kan båda språken! Mera om honom och om resan kan ni läsa på hemisdan som sagt http://www.egyptensallskapsresan.com .

Jag tycker verkligen att ni ska spana ni hemsidan och bestämma er för att åka, om jag hade ekonomi och så, så skulle jag verkligen åka, men jag åker själv i November för att träffa vänner nere i Kairo! Men spana in hemsidan!


» Skrivet av: Kaji

sv: yes, kontakta min mail: [email protected]


2010-08-28 @ 22:01:12
Blogg/Hemsida: http://kajis.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback