nu ska jag sova! Godnatt

Publicerat: 2010-08-27 / 23:11:22 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

Nu har jag snackat klart med min vän från Egypten, efter 100 år! Nu ska jag lägga mig i sängen och sova eftersom jag ska upp runt 06:00 imorron och åka hemifrån 07:30, snacka om att jag kommer vara DÖD! Men jag ska lägga mig och glo lite på tv och sen ska jag väl somna in, måste ringa älsklingen också påminnn mig någon haha! Men nu ska jag nog dra! Mera update imorgon!

Gud är mitt stöd, Bibeln min vägvisning & Paradiset mitt mål! ...Vi måste visa mer respekt till våra föräldrar, visa mer kärlek till våra syskon & behandla våra vänner så som vi själva vill bli behandlade. Kärlek & respekt ♥

denna text tycker jag har en skit fin innebörd, i love it!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback