nu känner ni mig bättre!

Publicerat: 2010-08-25 / 18:53:14 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

PERSONLIGT
01. vad heter du? Emeliie "Hosny" Nyman
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag tycker om namnet Mira :)
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Emmy, whatafuck!
04. vilket stjärntecken är du? Jungfru
05. vilken årgång är du? 1992
06. vart bor du? Stockholm/Uppsala
07. bott utomlands? nej
08. flyttat antal gånger? 7 ggr
09. vart skulle du vilja bo? Egypten utan tvekan!
10. vad vill du bli när du blir äldre? flygvärdinna eller tolk!


UTSEENDE
01. hur lång är du? 163
02. hur mycket väger du? jag är tjockis så alla vet!
03. hårfärg och frisyr? mörkbrun uppklippt.
04. mest nöjd med? mina ögon
05. minst nöjd med? mina armar
06. skostorlek? 39 - 40
07. glasögon? nej
08. har du några piercingar/tatueringar? 3 hår i öronen!

FAVORITER
01. filmer? stoning of soraya m och inte utan min dotter
02. låtar? just nu, bumpy ride med mohombi
03. årstider? sommar
04. mat/dryck? mammas mat / cola light
05. djur? katter !
06. färg? lila och vit.
07. parfym? Gucci
09. ämne i skolan? svenska
10. sysselsättning? skolan, vänner, familj och älsklingen!


KLÄDER
01. vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka när det är cold!
02. vad använder du just nu för skor? sneakers, adidas.
03. favoritfärg på kläder? svart,vitt eller lila!
04. favoritmaterial på kläder? leggins och linne typ?
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? hmm, en stor fet adidaströja att mysa i
06. favoritaffärer? H&M, New Yorker, Gina Tricot
07. Jeans eller kjol? jeans
08. favoritmärke? hmm, spelar ingen roll.


DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? det e väl helt okay.
2. vilken färg på tapeterna? vitt!
3. vilka färger går rummet i i övrigt? lila!
4. vad vill du ändra där inne? allt, ska ändra på allt.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ne
c) dator? ne
d) stereo? ja
e) telefon? ne
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? min tomt.
7. vad gör du oftast i ditt rum? pratar i tele eller dansar runt och städar!
8. favoritpryl i rummet? min säng!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback