Get to know me more

Publicerat: 2010-08-26 / 00:23:45 / Kategoriserat i:

PERSONLIGT
01. vad heter du? Angeliica "Angiie" Khiry El Gahly
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag tror Menna, vilket betyder måne på arabiska. Eller ros, vilket är Warda på arabiska.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Vet inte faktiskt.
04. vilket stjärntecken är du? Skorpion.
05. vilken årgång är du? 1991.
06. vart bor du? Just nu GBG, men flyttar snart tillbaka till Sthlm.
07. bott utomlands? Ja, i 1 månad. räknas det (?)
08. flyttat antal gånger? 1 (snart 2) gång och aldrig mer!
09. vart skulle du vilja bo? Egypten eller Spanien, hard to choose.
10. vad vill du bli när du blir äldre? Något med djur.

UTSEENDE
01. hur lång är du? 170 cm lång.
02. hur mycket väger du? Mellan 60-70. (d.v.s normalt för min längd)
03. hårfärg och frisyr? Svart och utsläppt.
04. mest nöjd med? Mina ögon.
05. minst nöjd med? Mina armar tror jag.
06. skostorlek? Kom och kolla mina skor?
07. glasögon? Ibland.
08. har du några piercingar/tatueringar? Hade hål i tungan, men tog ut för den läkte fel. Hade hål i öronen men fittan som tog hål fastnade med pistolen, så och örat gjorde skitont, kunde inte stoppa nya örhängen eller ens pilla på örat! Så tog ut, det har läkt nu, men har en kula i örasnibben fortfarande.

FAVORITER
01. filmer? Walt Disney, finns inget bättre! Börjar med Aladdin.
02. låtar? Har ingen favoritlåt, men artist däremot - Mohamed Fouad.
03. årstider? Vinter/sommar.
04. mat/dryck? Mammas mat/cola light.
05. djur? Hundar.
06. färg? Svart/Röd/Blå.
07. parfym? Blandat.
09. ämne i skolan? Vilken skola?
10. sysselsättning? Vänner, familj och min älskling.

KLÄDER
01. vad använder du just nu för jacka? När det är vinter, så mörk blå Canada Goose.
02. vad använder du just nu för skor? Sneakers, adidas.
03. favoritfärg på kläder? Spelar ingen roll, men helst svart/mörk blå.
04. favoritmaterial på kläder? Vet inte, använder det som är bekvämt?
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya adidas sneakers.
06. favoritaffärer? H&M/Gina Tricot.
07. Jeans eller kjol? Jeans.
08. favoritmärke? Doesn't matter.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet.
2. vilken färg på tapeterna? Liknar rött vin typ, skitfult! (inte jag som färgat, det va så när vi flytta in)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Jag hade ljus blå/turkos i mitt rum i Sthlm, saknar färgen, lägenheten, huset, grannarna, allt!
4. vad vill du ändra där inne? Höhö, färgen!
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Nä.
b) video/dvd? Nej.
c) dator? Ja.
d) stereo? Nej.
e) telefon? Nej.
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? In till grannen eller min tomt.
7. vad gör du oftast i ditt rum? Pratar i tele, dansar runt, städar eller lyssnar på musik.
8. favoritpryl i rummet? Min säng, datorn & min egyptiska flagga på väggen!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback